lördag, juli 02, 2011

Tiden bara rinner iväg.

Tiden bara flyger förbi när man har så mysigt som vi har det. Våran lilla Oliver är redan 11 veckor. Han har hunnit med så mycket på sina 11 veckor, vi har hunnit med 2 bröllop och 3 födelsedagskalas.Första kalaset var han på när han bara var 3 dagar:) Det har varit väldigt mycke nu under midsommarhelgen och vi har bestämt att nu ska vi bara vara hemma och njuta och ta det lugnt. I fredags gick Fredrik på semester så nu jäklar ska vi mysa som en helfamilj i hela 3 veckor:) Vi har inte planerat att göra något speciellt bara njuta av varandra.
Nästa vecka ska Oliver på koll på BVC han ska få sitt första vaccin och jag är super nervös. Jag hatar sprutor och bara tanken på att någon ska sticka mitt kära barn gör mig tårögd, jag vet att det är för en bra sak men ändå:(. Sen fick Oliver aldrig en tid för sin 2 månaders koll så han ska även göra den i samma veva så det blir en jobbig dag för vårat hjärta.

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! :) Ja, den är köpt i Norge, men den är från Jysk, så jag tror dom har den i Sverige också :)

    SvaraRadera