fredag, juli 29, 2011

Jobb, vinkväll och stråket.


I söndags var jag ut med Sara på stråket men jag gav upp ganska snabbt. 23.30 tog en taxi och åkte hem, visst det var super trevligt att vara ute och träffa folk men Fredrik skulle börja jobba på måndagen och då började han 5 så jag ville komma hem tid :)

Sen har jag även jobbat lite nere på Hamnkrogen Marite under några dagar medans stråket och yran är. Jag kan inte påstå att jag tycker att det är lika roligt att jobba nu. Förut kunde jag jobba 14 timmar per dag men nu har jag Oliver abstinens efter någon timma bara. Men när lönen kommer så kommer det vara skönt att få ha jobbat lite.

Sen i Onsdags så var jag ledig och sambon skulle få gå ut och parta lite. VI satt här hemma hos oss och grillade och myste, sen skulle dessa partyfolk vidare på fest så jag och Oliver gick in och satt och sippade på ett glas rosé men kvällen slutade med att vi gick till en annan ensammen mamma vars man jobbade nere på stråket. Där blev vi kvar många timmar och Oliver sov så gott i vagnen. Det var så trevligt och i torsdags vaknade jag av världens vin huvudvärk, haha. Men riktigt roligt att få umgås och sitta och dricka lite vin och snacka skit .. Det behövs lite då och då.

Hoppas ni har haft en bra vecka men mycket sol och glada dagar!!
Trevlig helg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar