söndag, juli 24, 2011

Härliga Söndag.

Idag har vi legat i sängen och myst hela förmiddagen. Oliver är nog världens snällaste. Vi ligger i sängen fram till 11 dom flesta dagar och han sover han med. Han är lika trött som sin mamma och pappa. Sen åkte vi på affären och efter det tog vi och gjorde en spontantripp till Moffa och Marita då dom varit på en liten mini semester.

 Vi njuter idag hela familjen då Älsklingen börjar jobba imorgon. Har varit så skönt att ha haft honom hemma i 3 veckor men det har gått alldeles för fort.

Ikväll ska jag göra en premiärtur till stråket med Sara. Kommer nog tycka att det är alldeles för mycket folk och gå hem tidigare än alla andra, sen kommer jag bara att tänka på min skatt som är hemma med Pappa. Jag skriver imorgon och berättar hur jag haft det :)

Hoppas ni alla haft en trevlig söndag.
Kram

På promenad runt berget :) Det regnade. Sötnosar

1 kommentar:

  1. Sover Oliver så länge? :) Så skönt för er. Sötnosen. Vi saknar er.

    SvaraRadera