onsdag, juli 06, 2011

En jobbig dag

Idag har dom gett mitt hjärta 2 sprutor. Det gjorde så ont i mig att se hur ont han fick. Men han var jätte duktig han skrek när dom stack han men sen gick det över och han fick lite mat som tröst. Nu har han även fått lite alvedon för han bara grinade å grinade vilket inte alls är likt vår son som i vanliga fall aldrig grinar. Så nu sover han, hoppas att han får sova riktigt länge så han känner sig bättre när han vaknar.
Älskar dig Oliver av hela mitt hjärta och mer<3

3 kommentarer:

  1. Svar: leksaken fick vi i gåva så jag vet inte men den bör finnas på de flesta leksaks butiker..

    Usch stackaren, var det 3månaders vaccinationen?

    SvaraRadera
  2. sv: Ja gör så!
    Oke, jo men det brukar vara vi föräldrar som tycker det är värre än självaste barnen. Jag längtar inte tills de ska sticka henne. Med tanken på att de stack henne 7 gånger vid puk-testet så..
    Hoppas Oliver mår bättre nu efter sprutorna!

    SvaraRadera
  3. inge kul med sprutor ju :( uscha!

    kul du ville vara med och gissa! :)

    SvaraRadera